DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Banjir 2014
26 December 2014 | 8:05 AM | 0 comments

Hari hari terakhir 2014,

Banjir,
Paling dahsyat terutamanya Kelantan
Roomate aku Kelantan
Classmate aku Kelantan
Bangun bangun pagi dah nangis bila tengok gambar rumah sendiri
Dah macam laut
Padahal tu kawasan perumahan
Allahu #PrayForPantaiTimur
Segala yang berlaku ada hikmah nya ye kawan
or "Everything happen for a reason"
Kita hanya mampu doa dari perantauan
Siriously kat sini tak rase pape
Dengan hujan nya rintik rintik jea
Tengok berita terkejut sangat macam tak percaya
Sabar ye wahai mangsa
Hmm
Awalnya aku nak update benda lain
Tapi terus takda mood tengok kawan kawan bersedih
Udah le tak boleh contact family
Nak whatsapp pun tak boleh
Siriously aku tak boleh nak letakkan diri aku kat tempat diorang
Semoga Ibu Ayah baik baik di Kedah k

"Segala puji bagiMu Ya Allah bagi setiap perkara. Lindungi lah orang orang yang kami sayang. Ameen Ya Rabbal Alamin."


Coz am only human. And I bleed when I fall down



COLDEST | HOTTEST