DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Bogosipeo Goyangi
06 April 2014 | 3:21 AM | 0 comments


Comel.

Sorry sebab ebah dah tak layan comel macam dulu dah.

Tak bagi comel masuk rumah dah sebab comel dah besar.

Kadang kadang comel balik ebah buat taktau ja.

Kalau tidak dulu comel tak balik setangah hari ebah dah risau sangat.

Sekarang, tak kisah pun comel nak balik ke tak.

Tengok gambar comel dalam phone rasa rinduuu sangat.

Comel mesti rindu ebah gak kan.

Sorry sebab sekarang ebah tak peluk peluk comel macam dulu dah.

Rindu comel.

Comel selalu sakit.

Sampai sekarang comel sakit.

Sebab tu comel tak boleh masuk rumah.

Comel pulak kucing jantan.

Comel dekat mana sekarang ehh.

Ebah tak jumpa comel pon harini.

Rasa bersalah la.

Inshaallah lepas ni comel balik bunyi meow meow, ebah keluar bagi makan teros tau.

Comel jangan gaduh dengan kucing lain tau.

Nanti comel jatuh longkang lagi.

Dulu kalau comel jatuh longkang, mesti balik rumah teros suruh ibu bagi mandi.

Sekarang tak dah.

Comel jatuh longkang, comel nyorok.

Jilat sampai bersih.

Kesian comel.

Ibu takmau bagi mandi comel sebab comel selalu sakit lepas mandi.

Hmm.

Comel nak tau tak, comel kucing paling comel dalam dunia.

Paling manja.

Paling ebah sayang.

Rinduu comel la.

Esok kita jumpa eh.

Sayang comel sangat sangat.

:')




COLDEST | HOTTEST