DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


JPJ is nightmare.
03 March 2014 | 10:08 PM | 0 comments
Assalamualaikum :)

Saja nak share menda paling malu dalam hidup, AKU GAGAL TEST LESEN KERETA HARITUUUU -.-' . Aku rasa ketaq nak test ni lagi terok dari nak masuk dewan periksa. Fuuu dengan JPJ semua muka macam nak makan orang. Masa tunggu giliran tuu taktau la nak kata. Jantung macam nak tekeluaq. Firts buat bukit, parking & tiga penjuru dulu. Alhamdulillah aku lulus. Aku pon tak sangka aku lulus sebenarnya. Lepastu rehat jap then tunggu turn untuk test jalan raya. Ceyy naik naik kereta tu ok jea la. Happy sebab dapat JPJ Melayu. Last last entah macam mana aku boleh salah masuk jalan. Lepastu  Pakcik JPJ tu teros tarik handbreak aku then suruh aku keluar. Sadiss gilaa. Tipu aa aku kata aku tak nangis. Kikiki. Aku nagis bukan sebab pa, aku terlampau frust sangat-2. Sebab aku gagal just atas kesilapan yang teramat lah bodoh & melayang lah my RM100 for repeat test. Hmm :( Pacik tu takmau bagi chance langsung. Aku frust sampai masuuk mimpi. Kalah orang frust bercinta ohh. Sekarang ni aku trauma nak bawak kereta. Dah berapa hari tak bawak. 11/3 ni dah test. Err. Mohon tak bodoh macam haritu. Dalam family aku sorang jea kena repeat test. Agen yang aku amek lesen ni plak kata aku ni buat sejarah. Takpenah gi aa orang lulus parking fail jalan raya. Ngeee :) Maybe im too nervous at that time. So pengajarannya, jangan nervous sangat. JPJ tu pun makan nasi jugak. Tak makan orang. Bawak pelan pelan. Ingatlah orang yang tersayang.




Gambar time test lesen haritu. Memang takleh belah pon. Hee.
Kbye.

COLDEST | HOTTEST