DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Soalan Bocor SPM?
11 December 2013 | 1:30 AM | 0 comments


Rindu rindukanlah diriku,
Sepanjang hari harimu,
Sayangkuu, ku adalah milikmu.

Encik Mimpi

Ok ok takda kena mengena pon dengan entry. Tapi this is one of my favourite song. Favourite guy. Oh shut up. Pffft. Hem ebelibadi keep talking about that silliy thing wich is SOALAN BOCOR SPM ! Wohh emo. Hemm pendapat aku adaa banyak sangat pasal soalan bocor ni. #1 Aku tak kesah sangatt, rezeki masing masing la kann. Tapi if melibatkan semua orang pasal gred tu melampau lah en. #2 Jangan lah salahkan pelajar, kami tak bersalah. Sapa taknak soalan bocor weh. Gilaa ko taknak. Salahkan lah pihak perkuasa yg unresponsible tuu. #2 Memang tiap tiap tahun macam ni ke eh? Macam takk je macam takk je. Tahun ni je gempak pasal soalan bocor tu. #3 Sedih jugak tak dapan soalan bocor. #4 Takut gred naik. #5 No 2 ada dua kali kan. #6 Lantak lah. #7 Aku tutup lampu, so aku taknampak sangat keyboard. #8 Malas nak pi bukak lampu. #9 So aku biarkan je gelap. #10 Stop it.

Hemm kesimpulanye, aku memang sedih aa Spm tahun ni. *macam ada spm tahun lain* Sobsob. Aku rasa memang aku tak all out langsung. Fikr jea pasal result, rasa sakit perut sakit kepala sakit hati semua ada aa. Fuu takot. Ya Allah, gimme the strenght. Ameen. Hem aku dah buat yang terbaik kan. Kerja paling gila aku buat, aku pi check kertas Ekonomi Asas aku. Stresss! *gaya Gary* Hahah btw tak lah stress sangat. Okay la. Aku careless dua soalan and satu lagi memang aku taktau jawapan dia. Alhamdulillah.

Okay tu jelah yang terlintas difikran nye pun. The first post after exam. Hahah kbye.


Nota kaki : Aku tak pernah lagi jawab exam sampai pening pening kepala. But soalan Addmath SPM 2013 buat aku merasainya akhirnya.





COLDEST | HOTTEST