DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Pmr Pmr. Yeyy aku dapat straight's A.
19 December 2013 | 11:22 AM | 0 comments

Tengok tajuk entry tu. Sila ucapkan tahniah untuk aku. Terima kasih, gomawo, thankyou, arigato gozaimas, she she :) *Over* (aku bukan lepasan Pmr wey) Aku lepasan SPM. Hem straight's A lah sahngatt. Hat betoi pon dapat 8A. Hem tu cerita tahun lepas lepas. Barang yang lepas jangan dikenang. 

Bitidabeliu, congratzs to adek adek Form 3 SMKAB yang dapat 9A, 8A, 7A, 6A, 5A, 4A, 3A, 2A, 1A, 0A. Adil dan saksama bukan? Hahah. Sekolah aku, 47 orang dapat straight. Tahniah tahniah! Pandai pandai depa noh. Nak lawan akak abang depa hat genius ni nohh. Hoho sila cuba lagi. Walaupun perbezaan cuma empat manusia, ia masih perbezaan. Hahahahha *evil laugh*. Uish tak bek tak bek. Adik adik jangan marah nah. Akak melawok jea. Takkan tak boleh. Aku tak rapat sangat dengan Form 3. So takdak sapa nak bagitau aku result depa -_- Takpa hampa. Hem. *buat sedih pa* :D

Sebenaqnya, aku dok pikiaq pasai result aku. *macam sama ja dengan entry lepas* Hem tension ah.

Aku : Weyy, aku tension aa pikir pasai result. Scary.
Kawan : Ish, rilek aa. Enjoy dulu. Trial banyak kan?
Aku : Sebab Trial aku banyak la aku tension! -.-
Kawan : Ha?

Hmm, dia tak paham apa yang aku maksudkan. Aku takut aa result betoi teruk pada Trial. Err aku takboleh camni. Tawakal jea lah. Aku dah buat yang terbaik. Hemm :/ Jenoh kalau setiap kali post aku cakap menda yang sama. Hemm siapa siapa tengah baca ni. Tolong la doakan pls. Ya Allah yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang, kau berikanlah sakinah kepada Adibah Syakinah Binti Amran dan juga result yang cemerlang untuk peperiksaan Spm-nya Ya Allah. Amiin Ya Rabbal Alamin. 

Thanks kawan. Assalamualaikum.



You failed not because you didn't give your best, but its because God have better plans for you :) Pls smile. 







COLDEST | HOTTEST