DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


I'm coming Home bebeh!
03 June 2013 | 11:57 PM | 0 comments

Hai, err. Aku memang ada masalah untuk intro ni. Ergh tasuka tasuka. Abaikan!

Hem act, aku baru balik dari Kampung :/ Yaa, penat sangat *macam aku drive pulak* Hee, penatlah duduk berjam jam dalam kereta tu kan kan. Hem tau tak, aku ada rahsia BESAR punya. Aku kan kan, aku tak buat homework LANGSUNG cuti ni nd pegang buku pun just NOVEL and KOMIK. WHAT?? Hee im a good girl rite? Kesedaran aku pun hilang entah kemana. Bercuti sungguh sungguh lah kali ni. Dah la tidur lambat, bangun lambat. Bila nak baca buku? Kannnnn. Haih apa nak jadi ni. Hem.

K kesedaran dah kembali. Tapiiii, esok la mula eh eh eh eh eh?

Haa, cakap pasal balik kampung, aku tak kemana pon, kerja duduk rumah jea sebab ibu dengan ayah busy tolong tolong untuk kenduri. So kalau ayah rasa aku ni dah menyemak sangat kat rumah Tok tuuu, *nak suruh masak pon takpandai :P so dia hantar laa aku ke rumah Opah. Aku pong onglineee jea kat rumah opah sampai tertidur. Bangun-2 tidur, pi jalan-2 dengan opah beli makanan. Sweeeeet kan? Huhu :"> 

Hari kenduri baru aku lekat kat rumah Tok tuu.


See? Rajin kan. Hehe.

Gambar pengatin? Aku tak tangkap pon, sebab dah ramai sangat cameraman kat situu. So aku tangkap gambar aku jea lah :D Haha kchoww. Bbye sweety, cutey, pretty, monkey. Eh?



COLDEST | HOTTEST