DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Engkau Yang Ku cinta.
01 March 2013 | 6:19 PM | 0 comments
Hallow halow. Dah lameeeeeeeeeeeeeee sangat sangat sangat aku tak update blog. Hoho busy la. Next week dah exam. *baca buku pon belum ni* Weee :D Wish me luck k. Hmm ekceli manyak menda aku nak cita tapi semua dah lama dah. Basi dah aa. So tak jadi la :P Tau dakk, aku tak mau duduk asrama ! Takmau takmau ! Aku taktau nak baca buku time bila. Petang tido malam tido, hehe. Tapi nak buat macam mana, dah terlanjur perahu. Nak patah balik bolehh, ingat nak slow talk dengan ibu tapiiiii payah ! Pagi tengahari petang malam ada kelas. Mampus ayah nak hantar. Kalau aku berulang jugak, sorang sorang aku je form 5 yang berulang. Tamow tamow. Dah la dapat asrama ni bukan senang. Kira bertuah laa aku dapat even rumah dekat sesangat. Tapi tension aa dekat asrama. Dah buat istikharah tapi still confuse lagi. K la, macam apa lagi mengadu dekat belog bukan boleh tolong pon. Sosob :'( Tajuk entri tu memang takde kena mengena pon dengan post ni cuma aku tengah dengar lagu tu jea, hee. Cer dengar, achik spin nyanyi! Besh oow. K sampai sini je lah untuk mencuci sawang yang ada. Kehkeh. Bbye dear ^^

COLDEST | HOTTEST