DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


s.M.i.L.e
17 December 2012 | 7:49 PM | 0 comments


Aku ikhlas berkawan denganmu dan aku akan cuba sentiasa ikhlas dalam persahabatan ini. Aku tidak mengharapkan sebarang balasan atas segala kebaikan yang aku berikan. Tapi andai aku tidak sempurna di matamu kawan, maafkan aku :'> aku dah usaha menjadi yang terbaik. Bukan aku tidak pernah mencuba. Harap kamu juga ikhlas dalam persahabatan kita dan menerima aku apa adanya. Aku tahu aku punyai banyak kekurangan berbanding dirimu. Aku tahu itu semua. Tak usah dijerit, aku dengar. Tak usah dipendam juga, kerana aku faham :) Aku sentiasa berdoa agar tiada dendam, benci, dan sakit hati dalam persahabatan ini. Kerana persahabatan ini terlalu bernilai harganya. Aku juga harap, kita akan menjadi kawan didunia dan diakhirat yang akan sentiasa saling sayang dan ingat mengingati antara satu sama lain agar sama-2 menjadi yang terbaik. Aku tak akan melukakan hatimu dengan kata kata kesat dan harap kamu juga begitu :) Salam sayang dari temanmu, Adibah Syakinah Amran




COLDEST | HOTTEST