DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Result Akhir Tahun
17 December 2012 | 2:07 AM | 0 comments


Assalamualaikum. *senyum*

Hai you all. K time to update my blogyy. Result akhir tahun act dah lama dah keluar. Saja la baru sekarang nak share :D Terkejut jugak la dengan result aku ni and aku bersyukur sangat sangat. Alhamdulillah :'> Berbaloi laa dengan apa yang aku usahakan. Okay, mari kita nilai bersama.


Bahasa Melayu 87 A
Ekonomi Asas 76 A-
Prinsip Akaun 84 A
Pend. Quran dan Sunnah 92 A+
Pend. Syariah Islamiah 76 A-
Sejarah 76 A-
Sains 73 B+
Bahasa Inggeris 67 B
Bahasa Arab 64 C+
Matematik 61 C+
Addmath 57 C


Haa cukup tak 11 subjek? 6A2B3C. Ada jugak C :( Banyak pulak tuu. Huhu. Markah aku tak la strong-2. A+ pon satu je, hee tapi aku happy :) Dalam kelas akudapat no 4/36 nd dalam tingkatan aku dapat no 16/166. Tak tercapai jugak keinginan aku nak dapat Anugerah tahun depan sebab aku just dapat no 4 dalam kelas :( Huhu sokay. K lah, result ni boleh berubah bila-2 jea kalau aku malas. Kannn. Doakan aku tahun depan untuk SPM yang akan menentukan masa depan aku tu. Tak lama dahh. Takboleh main-2 dahh. Aku dah taknak pikir masalah dunia ka, negara ka, apa segala. Leceh aa. Nd plis jangan cari masalah dengan aku. Aku nak fokus! I will fight for my SPM. Pray for me :)


Kbye.




COLDEST | HOTTEST