DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Post lama dalam DRAFT.
07 December 2012 | 3:53 PM | 0 comments

Aku belajar melupakan seseorang yg melupakan aku.
Aku belajar memaafkan semua orang yg menyakiti aku.
Aku belajar untuk menjadi yg terbaik untuk orang yg aku sayangi.
Tetapi, sesuatu yg tak bisa aku pelajari yaitu,

Harus belajar TERSENYUM disaat orang yang aku sayangi MENYAYANGI orang lain.









Suka itu apabila kita sentiasa berusaha untuk memilikinya. Sayang pula apabila kita selalu ingin melihat dia bahagia. Kalau cinta, biar pun nyawa digadai. Kita tetap sanggup.




Dulu, aku suka dia nd aku berusaha untuk memiliki nd aku dah pun memiliki. Lepastu dah lama-2, aku mula Sayang nd Cinta dekat dia. Nd aku teruskan perasaan Cinta aku. Walaupun sakit, aku tetap sanggup sebab takut nak kehilangan dia. Walaupun dah berkali kali pon aku sanggup lagi. Sanggup dan sanggup segala galanya untuk dia. Tapi kenapa dia tak pernah nak nampak semua tu? Kenapa dia tak hargai semua tu? And baru lah aku tersedar betapa bodohnya diri ni. Sekarang, Cinta tu dah hilang. Entah lah pergi mana. Dan hanya tinggal rasa sayang, kalau sayang mestilah kita selalu nak lihat orang yang kita sayang tu bahagia. Takpe, tengok awak bahagia, saye pun bahagia :') 




*Tiada kena mengena dengan yang hidup mahupun yang telah mati*

Kbai.







Don't cry becaues it's over, Smile because it happened.
Jangan menangis kerana ia telah berakhir tapi senyumlah kerana ia pernah terjadi :'>





COLDEST | HOTTEST