DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


10 fakta tentang aku.
02 October 2012 | 10:00 PM | 0 comments


1. Aku perempuan. *Haha memang lah kan.


2. Aku sensitif sensitif sensitif sensitif sensitif sensitif nd always will be. (susah kan sebut banyak-2 kali :P)


3. Suka mengabdikan nama sendiri dimana mana walaupun act aku tak berapa suka nama aku.
(Tengok header pon dah tahu.)


4. Lipat tudung setiap 5 minit. Hee, tu tabiat k.


5. Tak suka membaca termasuk lah Novel Cinta. Satu novel tu mau sebulan aku baca. Sebab tu taksuka pinjam, beli sendiri je. Huhu


6. Ada penyakit Anorexia. Haha tipu tipu.


7. Sangat meminati Robert Pattinson. Jerit-2 bila tengok muka dia, dah macam perempuan tak cukup kasih sayang dah. 


8. Suka sangat menyembang. Aku pon takfaham kenapa. Chotcetchotcet.


9. Suka layan perasaan. Sentimental betol.


10. Suka beli baju tapi tak pakai pon -.- Saja nak perabis duit ayah aku kan.


11. Perasan cantik bila depan cermin. Keh keh (muntah 10 baldi)


12. Tak pandai masak langsung. Takpe suami aku nanti MasterChef :P


13. Garang. *Eh yeke?


14. Dah terlebih sebenarnya. Huhu rasa syiok la pulak type.


15. K stop stop. Bbye :)




COLDEST | HOTTEST