DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Selamat Hari Raye awak :/
18 August 2012 | 1:16 PM | 1 comments


Hai, Selamat Hari Raye *muka borink*
Huhu aku benci la raya raya tak balik kampong! Pfffftttt.
Abang-2 aku adik aku semua tamau balik! Nak raya dengan kawan-2. Huh. Aku ni? Memang banyak pon kan kawan aku kan kan? Herh. Kalau balik kampong tapaya la susa masak ni masak nu *macam la aku masak. Kemas ni kemas nuu. Kalau balik kampung ade adik beradik ramai. Duit raye pon masyukk. Hihi. Tambah-2 aku ni macam form one jea kan :P Ni bila raya aku teperuk jea dalam rumah tunggu budak-2 mai raya. Pakai lawa-2 dok rumah jea, apa barang. *Lawa kea? Pfffftt! Hohoho. Nd dah lama gila tak bermalam raya kat kampong :( 



Okay, sempena hari raya ni, aku nak mintak maaf dekat semua yang mengenali diri ini kalau ada terkasar bahasa kea, terasa hati dengan aku kea, terbuat pape yang ampa tasuka kea. Maafkan la eh. Tak baik kan kita dendam-2? Takdapat ape pon kan. Aku pon tamau dendam-2, takesah la ampa nak buat apa pon, ampa nak kata apa pon. Aku takesah. Tak simpan pon :) Yela kan kita ni manusia biasa yang selalu buat salah, so ampunkan lah patik yee? Ucapan hari raye ni aku nak tuju kan kepada kedua ibu bapa tercinta. Selamat Hari Raya! Abang-2 nd adik kesayangan *Uwekk. Hee Selamat Hari Raye k. Tak lupa sedara mara kat Pangkor tu, Opah! Selamat Hari Raye. Dekat bestie-2 yang aku sayang gilamati, Selamat Hari Raye Nadia, Hazirah, Aien. Love u'olls. Kawan-2 sekolah aku especially Gillergenk. Selamat Hari Raye! Budak-2 kelas Al-Farabi, Selamat Hari Raye. Kelas kita memang best! Cikgu-2, Selamat Hari Raye :) Saye janji saye nak belajar rajin-2. Mintak maaf ada salah silap. Nd semua warga SMKAB lah, SELAMAT HARI RAYE.





Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin.



COLDEST | HOTTEST