DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Random :)
03 August 2012 | 3:01 PM | 0 comments
Assalamualaikum :)
Selamat datang. Huhu.



Mesti korang pelik nd naik menyampah kan. Yela aku ni kejap private belog kejap tak. Haaa aku pening! Pening! Kadang-2 aku takesah pon orang baca pasal aku, kadang-2 aku rasa malu la pelak. Hihiks *gedik. Sebab aku rasa nak tulis macam-2 dalam ni. Semua benda nak tulis! Rahsia sendiri pon nak tulis! Macamni habis la semua orang tahuuu. *Ceyyyperasanadaorangbacabelogdia. Shh! Okkkk lepas ni sebelum tulis aku akan fikir secara matang dulu kayy. Nak buat macamana, aku memang suka tulis sebab bila aku tulis, aku rasa PUAS. PUAS sangat. Sebab tu habis dinding twitter aku dengan LP aku ni jea. Wkwkwk :D Oh correction, suka taip okay. Tulis penat --' Hee.



Disebabkan banyak post aku yang over typing, so banyak la yang aku throw into the ------- > DRAFT. Huhuhu bukan delete teros. Tamo tamo. Penat aku taip tauu. Simpan jea lah bagi cucu cicit bace nanti. Hihi :) nd satu lagi aku ni kejap Deac FB kejap activ balek kan? Apa masalah aku ni?





Sebenarnya aku.. aku.. 





Haa dia mula dah nak overtype kan? Tak pasal post ni pon jadi mangsa masuk draft. K stop! Nanti aku update lagi eh nd yee yee aku akan update menda yang berguna siket dari cakap kosong kosong kosong :) Heheh. Selamat menjalani ibadah puasa :) Jom layan lagu Raya!




*Satu hari di hari raya, ku lihat cahya bersinar indah, langit cemerlang tak terkira, tanda kuasa yang maha esa, memberi nikmat pada manusia.

COLDEST | HOTTEST