DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


I move the car.
31 August 2012 | 9:14 PM | 0 comments



Hai hai. Miss me? Lololoo missyoutoo. Kgila --'
Haa mingu lepas kan kan, kami kan, kami bawak kereta. Hihihi. Saja la nak try try. Abang kami yang ajar. Tapi sekali tu je la :( Dia dah balik tempat study dia da. Ayah kami ta berani nak ajar kami sebab dia takod rosak kereta dia. Haha tak la. Dia takot jadi pa-2 kat kami la. Naik depan rumah jea pon, kat padang. Main pusing-2 padang jea. *Cess. Tapi kami takut nak tekan minyak. Hehe enjin wapa kali berenti pon tatau la. Bila laa boleh amek lesen, takkan umur 21 kot. Sekarang kan da ubah, kalau tidak tahun depan dah boleh amik. K tu jela nak cita harini.
Bye.




Ala pendek gila. So kita cita pasal test. Test aku terok sesangat sangat. Aku pulak dah? Tak best lah kami kami, hee. Hem terook, malu oh. BM 88, BI 82, SEJ 79, PSI 75, SC 62, ARAB 48, ADDMATH 50, MATH 63, EKO 69. Haa tu jea yang baru dapat. Teruk kan? *sila geleng. Hehe. Baru test yang senang pon bole seterok tu. Belom akhir tahun lagi. Haih penat la! Aku baca buku, aku rasa aku jawab betol da, tapi tengok-2 markah. Adoyai. Tu la namanya perasan! Tak cukop lagi kan kan? Kk i'll try my best for next exam. K lah, jum baca buku. *Act, mukabuku. Ha-ha-ha! Kbye handsome pretty. Aumm




COLDEST | HOTTEST