DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Sukan Day plus pengalaman yang aku benci!
13 July 2012 | 6:42 PM | 0 comments

Our SPORTDAY yang berlaangsung selama 3 hari 2 malam. Eh, 3 hari jea :) Hari selasa rabu khamis. Haa cantikkan gambar ni? Aku curi gambar ni dari pesbuk En. Bakrizal nd ada jugak la dari album orang lain. Hee pinjam eh? Sukan tahun ni lain sikit dari tahun-2 lepas sebab ada perbarisan :) Not bad even pertama kali. Nak tengok gambar perbarisan? Sila scroll ke bawah.


The Red one. Dorang la yang menang perbarisan. Siries cantek nd kreatif sangat. Takley blah si teletubbies tu la. Tiut maa :)


The yellow house. Waa KFC malaysia dengan Safee Sali pon ada hahaha tapi ni versi junior. Spongebob jea pelik siket. Hehe. Dorang nombor 2 perbarisan.


The yellow girls!


GREEN. Aku pon taktau nak cakap maskot ni apadia. Apa eh? Pelawan pedang la kod. Haha. Rumah kite biasebiase je :)


Nd the last one rumah biru. Maskot dorang Angry Bird kod. Comel adek tu. Abes semua maskot amek budak form one coz comel-2. Asal, macam aku ni takcukup comel ke? Haha, PANG! Adoi.


KRS pon ade. Mencantikkan lagi perbarisan tu nd next year semua unit uniform kena join. Mungkin.


Lepas pusing satu padang ada bacaan doa nd ikrar. Lepastu naikkan bendera sukan. K yang tukang pasang tu hensem. Haha. Aku kat mana? Aku duduk betol-2 kat depan dorang ni. Jadi penonton setia abang pasang bendera. Hahaha kbai.


Haa ni pelak muka-2 tukang sorak tepi padang. Huhu. Me nd Hazirah :)


Our cheerleader, Aien Baha. Hehe suara dia la paling deras sekali. Saket telinga aku dok sebelah dia ni. Hee btw gamba ni comel lah!

Menda yang aku benci pulak. Asal sukan je hujan. Asal hujan je sukan. Tapaham aku. Tapi syiok ea, tak la panas terik yang bole menyebabkan muka aku burn. Huhuh. Dala huduh, burn pelak. Ish-2 taksanggop mak. Second yang aku benci, dorang paksa aku masok 400 meter. Wow fantastic baby *tetibe. Hehe. Dorang tak paksa pon act tapi aku sanggop jea. Saja gedik-2 nak try nd you know what?? Aku dapat no satu dari belakang woo. Hahaha malu malu. SANGAT malu! Nasib takde pujaan hati tengok, kang aku buat-2 pengsan tengah padang tu sebab MALU. Yela 100 meter pon aku nak pengsan, ni bagi 400! Satu padang tuuu *k over. Tapi aku bangga aku sampai akhir jugak even aku memang malas plus tak larat *orang lain 1500 tak bising pon Adibah Syakinah oii. Hee tapi kawan-2 aku kata, rilek ea. Biasa lettew, enjoy. Kalau semua nak dapat no satu sapa nak dapat no last? Ehem, aku la kan? Hihihi. Sokay, tu membuktikan aku memang tak pandai lari nd dorang mesti tanak amek aku dah nanti. Hekhek. Tapi tahun depan kan kan, semua fom5 wajib masuk :( Ergh, takpa takpa, aku rela masuk lontar peluru. Ha-ha-ha!

Kebencian yang keberapa dah eh? Hee aku pon tak ingat. Ha lepastu aku memang tak semangat gila ea tahun ni sebab aku dah agak hijau konfem last ah *jangan salah kan aku hijau last k haha. Merah no satu! tahun lepas dorang no last kod. Dasyat kan? Merah kan tanda berani nd garang hehe pandai je aku. Tahniah la kat bestie aku yang cantik menarik tertarik kau memang debom tu, haha Aien Baha in the house! Dia menang rejam lembing no dua! Cayalah. Tahun depan masuk lagi ye sayangg. No satu punyer :) Dia rumah merah nd turut menyumbang la kan. Second, rumah kuning ke biru? Urmm sorry I confuse. Haa kuning second nd biru third. Hazirah pong masuk jugakk. Dia masuk 200. Nd dia pon sama nasib macam aku jugak, tak menang pon. Well, firstaimmmm. Kena faham la, haha. Next, aku benci sebab hari last tu PANAS gila. Gila tak panas macamtu. Hari penyampaian hadiah tu la. Yang semua orang harus duduk tengah padang tuu. Cikgu duduk bawah bumbung atas pentas tu *jelly. Setiap tahun mesti panas. Panas terik pelak tu. Asal berkumpul je panas, asal panas je berkumpul. Burn muka aku weh. Kenapa masa tu tak hujan pulak? Aiseyman. Nampak tak? Budak tak reti nak bersyukur ni. Hihi. Bagi sejuk nak panas, bagi panas nak sejuk. Baru panas dunia kann :) Eh insaf pelak? Hehe. K dah panjang sangat la. Bukanya ade orang nak baca pon. Act, memang belambak gila gambar. Sekolah aku memang gila tangkap gambar. Nak tengok pi cari kat pesbuk nuh. Hee kbai stalker. Assalammualaikum :)


K the last pic yang aku curi. Hee nampak tak aku? Alaa yang muka eksited plus kecut nak lari tuu. Boleh perasan kan? Btw I'm in Green :) Hee, saya sangat tak lawa bila candid *tak candid pon tak lawa k Deeba Kyn. Ok-2 fine. Tapi aku nak share jugak coz membuktikan yang aku ni lari. Hihi. Nd my no malang is B619. Kbai 

10 kali aku edit --' Dah baca? Ada komen? Taboh mau? Hoho.

COLDEST | HOTTEST