DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Journal.
09 July 2012 | 7:34 PM | 0 comments
Hello Hai Anyonghaseyo !
Asslamualaikum.
Selamat petang :)

Hey stalker.
Harini hari Isnin, 09072012. Hmm aku taktau nak update apa sebenarnya so aku hantam sajalah. Aku cita pasal harini eh. Harini aku bangun pagi, patu pegi sekolah, patu tadi kat sekolah aku kena oral BI tapi aku tak prepair apa-2 --' Sangat terok kan? Patu mula la buat muka blur nd otak jam serta blank. Haih tegagap gagap aku nak cakap depan teacher tadi. Aku hantam jea cakap pasal My Family. Tu pun berterabur, budak darjah satu pon tere lagi. *ktipu. Tau tak aku dapat berapa markah? Dapat sebelas jea ! Ouhh ! *malu. Orang lain dapat 18 19. *Bole la depa hapai. Huh. Hihihi. Kalau aku hapai aku pon bole laa. Sokay, nanti kena buat lain jugak. Dah la aku orang paling last tapi tak hapai apa-2. Hee memang :D *piss. Petang tadi aku pi tusyen dengan Hazirah nd Baha. Baha baru start pi harini. Dia excited gila nd firstime aku tengok dia buat addmath dengan bersunggoh-2. Hoho.

Haa wey, perasan tak? Kami tadak pesbuk da. Em nak sedih kea happy eh? Dua-2 dak. Aku da deactivate acc aku. Aku merajuk dengan pesbuk tu. Suka menyakitkan hati aku, banyak kali dah. Kali ni aku takbole nak maafkan dia da. *over. Hahaha. Nanti aku rasa nak active balek aku activekan balik la. Tapi biar la lelama pon. Malas! Mesti hampa rindu nak stalk aku kan? *perasan. dush-2. Hee k la weh, oang da azan maghrib. JOM. Sembahyang lah kamu sebelum kamu disembahyangkan. Hihi. Daa.



*aku tak sabar nak raya

COLDEST | HOTTEST