DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Mid Year exam !
14 June 2012 | 5:13 PM | 0 comments


Hey babe,
Kenape eh aku dah malas nak ongline sekarang ? Tak kira ea ongline pa pon . Fb ke , blog ke , twitter . Semua aku malas . Rasa macam takde mood :/ Bukan malas nak ongline actually , malas nak amek laptop nd ON . Hee . Nd aku dah jarang sangat-2 update so bila tulis pon rasa pelik nd blurr . Ayat aku pon tah pape . Asyik tergantung jea . Dulu okay la siket , haih .
Minggu ni en dapat kertas Mid Year . Fuh ! Sangat lah err -,- Tatau nak kata . Tapi paper Bi belom dapat lagi . Mau tau ? Mau mau ? *angkat-2 kening . Hee tamau pon nak share jugokk :P

B.Melayu 85
English (Tak dapat lagi)
B.Arab 65
Mathematic 66
Addmath 35 --'
P.Syariah Islamiah 65
P.Quran Sunnah 83
Ekonomi Asas 75
Perinsip Akaun 84
Sains 66
Sejarah 75
Sivik 92
(6a 4b 1g)

Jangan tekezut tengok addmath aku tu . Huhu tak dapat diselamatkan lagi . Tu pun kira oke ea tu . Dulu time form 123 dapat 35 dalam subjek apa-2 , konfem oang cakap tahap bodoh la budak neh . Tapi sekarang dapat 35 addmath orang cakap 'Pergh tere gilaaa!' --' Tu bukan peqeli eh . Haha . Tapi spm dapat 35 mang terok laa . 

Haa perasan tak aku banyak 65 , 66 ? Semua atas pagar nak C kan . Bernasib baik .. So aku takda C tapi ada jugak G . Hee :D Tapi BI aku yakin C . Ee aku memang lemah gile BI . Takat yang tere pon dapat B . Hem hem . Sokay lah , usaha lagi . Mana tawu kod aku jadi cikgu BI ke nanti . Hihi siries best bila dengar orang speaking . Teringinnyaaaa . *Imagine sat .

K abes da imagine . Haha . Haa tadi kan aku tengok trailer kat tv cite Hanya Aku Cinta Kau Seorang (HACKS) . Macam best je tapi pelakon dia macam tak femes sangat , biase je tapi cite tu macam best . Tambah-2 lagu dia , sedap ea . Cer bukak Ost Hanya Aku Cinta Kau Seorang . Best kan kan ? Tapi lagu dia tak jumpa pon :( Lepas filem tu keluar baru ada kot . 21 June ni . Nak lagu tu . Nak si dia nyanyi , hee .

K lah . Tengah layan cite Dongyi :) *Fokus-2 . Kbai.

COLDEST | HOTTEST