DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Baby Iloveyouu
10 March 2012 | 9:51 PM | 0 comments


Heloo hai dear out there . 
Today aku nak cite manyak siket . Huh ? Manyak kea siket ? Hehe kalau rase cam manyak , manyak ah . Sorayy la pening siket :P Huhu . Taw tak sekarang I bela kucing :) Nama dea tompok coz dy warna putih tompok hitam . Mak aku ea kasi nama tu . Classic betol , huh --' Haha . Tapi aku tak panggil Tompok pon . Aku panggil Baby ! Omey kan kan ? Dea kecik lagi . Bawu wape bulan . Dy makan sleep main suma kat rumah jea . Tak bagi keluar . Kadang-II tu lepas jugak la . Kalau tak buka pintu pon dea pandai kua kot tingkap . Huh notty amat --' Nd satu malam tu dea tidow da then lupa pelak nak kunci pintu kat dalam . So malam tu maybe dea borink ot suma oang da tido , dea kua laa . Dea kalau kua ta rety masok balik dah coz tingkap tu agak tinggi dari luar . Esok pagi time nak gi sch nampak laa Baby kat lua . Ibu dukung laa nak bawak masok tapi dea dok meow meow :3 Pelik ah . Lepas-II dalam rumah , tengok-2 da capik . OMG ! Nampak terok gilerr . Pastu aku gi jea la sch takdan nak tengok kaki dea . Mase at sch dok tingat jea . Sobs :'( Balik-II cari ea dea , dea tenga tidow . Pastu dea bangun gi dapor . Masa tu kaki dea terok gila . Sedih ea tengok . Makan pon dea tamau :( Aku siap suap lagi , dea tamau jugak . Tah tetiba aku nanges tengok dea , haha :D Penyayang kan ? Oh puhlease , haha :) Hem kaki dea patah . Mula aritu aku la ngasuh dea . Hee :D Tu laa buas sangat . Da saket bawu pandai tak kelua rumah . Huh -,- Penyet kang . Em lagi satu en , Baby kan tompok-II . Ada satu tompok dea bentuk Love Hee tapiii dekat Love tu la yang patah . Sobs . Oang kate nanti baik seniqi . Huu mintak cepat-2 ea baek :D K lah tu jea kod . Kbye .

Me love you Baby


*ekceli ta manyak pon kann ? huhu

COLDEST | HOTTEST