DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Hai :D
05 March 2012 | 7:28 PM | 0 comments

Walaupun hatiku kau lukai
Namunku masih menyayangi
Kerna sehingga waktu ini
Cinta ku masih untukmu

Pesanan Buat Kekasih

Waa jiwang shiot . Ahaks :D Saja la tetiba mengulit kenangan . Sob-II hehe :D Act , aku da lama gila tak update . Bajet nak update tapi tak pon :P Okay aku memang selalu bajet . Ada coment ? Taboh mau ? Haha . *Abaikan mereng siket -,- Hem hem ampa tau dak , aku suka sangat tahun neh even belajaq sampai nak pecah kepala >< Susah . Hem elok , esok test PAQ nd Akaun . Aku tak baca buku lagi :P Yeyyy --' Kenapa aku suka ? Hee tah la . Hari-II yang dilalui tu rasa sweet jea . Hari-II sweet . Why ? Tabole abaq :P My secret huhu :) Em patu pelak dah jadi outsider rasa relax jea . Ta penat pong :)

Tadi kan , aku gi tusyen ADDMATH . Best gile kod :) Dekat pusat tusyen diyana . Faham gile Mr Tan ajar . Tapi tadi baru first day so aku agak ketinggalan siket --' Huhh so kayy . Best la Sir tu . Lawokk ! Biasa laa guru cemerlang . Tapi dea ajar dalam English . At sch , FULL bm kod . Tafaham bhaii . Tah pape jea -,- Oang yang faham tu tatau laa . Depa cerdik , ajaq pi kot mana pon rite ? Kita lemah buat cara lemah la ken :) Tapi addmath aku boleh pi kalau cikgu pliss jgn garang . Cikgu pliss jgn bletiaq . Cikgu pliss jgn masuk hal masalah student dalam addmath *memang takdak kena mengena langsung dalam bab 2 :/ Cikgu pliss jgn marah if I tanya Math basic . Cikgu pliss jgn laju . Cikgu pliss jgn jgn jgn err . Okay terlebih sudah :O Hee :)

K lah . Sampai situ jea . Suka ? Tak suka ? Kesah ? Huhh . Haha kbye . Chill


COLDEST | HOTTEST