DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Happy New Year !
01 January 2012 | 4:35 AM | 0 comments
Helo Hai . Happy New Year :) Konfem semua pakat buat post tahun baru kan :D *tah-2 aku jea yg eksited . Wehihi . Okay-2 , Disini saya nak buat ucapan siket . Ehem-2 , saya AdibahSyakinah ingin mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2012 . Pom pom pom kebaboo ! *bunga api . Harap tahun neh lebih baik dari tahun sebelum neh okayy . Nd saya mintak maaf kalau ada buat salah masa 2011 . People make mistake , so do I . Haha . Maafkan lah ye :D Pastu semoga 2012 neh lebih gempak nd Rock . Thee :D

Mesti suma akan miss kat 2011 kan sebab banyak kenangan pahit manis yang takdapat dilupakan tu . Contoh , dapat result PMR kea , kawin kea , couple kea . Haha merapu :D Malam neh semua pakat pi sambut tahun baru , aku pulakk dok kat rumah buat tudung sekolah yang taksiapp lagi tu . Haha teqokk . Esok dah nak balik hostel dah :P Okayy , kalau dah tahun baru , mesti ada azam kan . Mau tau my azam ? Jap nak buat List . Hoho .

Azam 2012

Disebabkan 2012 , so azam aku pown ada 12 .

Dengar cakap ibu ngan ayah *Jgn lawan
Takmau jadi seorang yang too sensitif *Cepat merajok
Jadi lebih matang dalam semua benda
Hidup aman dekat asrama *Tiada gangguan mental
Jangan bagi orang pijak kepala aku *Siap kau
Dapat jadi orang yang penyabar *Aku baran siket

Stop caring about what other people think of me
Stop wasting my time on people who really dont care about me and dont make me happy
Work harder on school . Get better grades , pay attention and take notes
Be with the people that make me happy
Stop waiting for thing that never will happen
Never give up , stand up everytime i fall nd never look back


Banyak kan ? Kau ada ?

COLDEST | HOTTEST