DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Back to Normal :D
21 January 2012 | 7:09 PM | 0 comments

Hello hai ! See my blog ? Back to normal rite ? Haha . Saja la . Tetiba rindu kat blogskin lama neh . Comel what ? Heee . Lagipun lama ta buat post kan , so nak story siket ea pasal sch tahun neh . Em tahun ni aku kelas 4 Al-Farabie . Best sangat ! Tak stress langsung coz takde FIZIK , BIO , KIMIA ! Yey ! Hahaha . Tapi Addmath tetap ada . Huhh ~ :( Mula-2 neh tak la susah mana . Boleh la faham apa yang Tecer Eliani merepek tuu . Hee :D Lamaaaaaaaaaaaaaaaaaaa-2 entah lah . Dah la Tecer warning jgn tiru , sebab tecer kata , dea boleh perasan sapa yang tiru . So lepasni semua kena meniru secara kreatif lah ye ? Hihokk . Dah la tahun ni semua dalam bahasa Melayu . Err pening-2 @_@

Emm ramai yang dapat SBP . Aku tak dapat pown . Wuu kesian . Tak layak , hahak :P Kalau dapat pown tabole pegy , sebabb Cikgu Zack kata , mana ada SBP yang ada kelas macam kelas Farabie . Semua Sains . Tamau ea amek Sains ! Huh . Lagipun dah belajar macam-2 pasal perinsip Perakaunan . Belajar pasal Aset , Liabiliti , Ekuiti Pemilik , Hasil , Belanja . Wahh kau ada ? Kekeke . Awal-2 ni senang la . Tak belajar kira-2 lagi :/ Insyaallah boleh ! Perbezaan subjek kelas Farab dengan kelas Sains , ada 3 jea . Subjek FIZ , BIO , KIM digantikan dengan Sains biasa , Ekonomi Asas , nd Perinsip Akaun . Eko senangg baqhangg . Form 4 ada 5 bab nd form 5 ada 3 bab jea . Best-2 . Hee :D Eko , cikgu baru masuk sekali jea nd belajar pasal Usahawan , Modal , Tanah nd Buruh . Lepastu cikgu tak masuk dah nd dengar cita , Cikgu baru lepas bersalin . So lagi takdak kelas lah pasni btw Congratez Cikgu !

Semalam kan kan , aku boring tahap maksimum so saja la tulun tulun bestie aku neh , sapa lagi , si Roi aka Haz Lurvee , HUHU . Tulun dea edit blog guna blogskin . Nak tengok tak ? Klik SINI okayy ? Cantik tak ? Hahaha Pink gila kan kan ? Haa sapa suwoh aku edit , kan dah Pink . Bukan dea suroh pown act , aku yang nak . Ada sesapa lagi nak guna Blogskin ? Meh nak tolong :DD Thee . Aku tengah rajin neh . *Hw haram tak touch gipon :P 

K lah tawan tawan , da maghrib dah neh . Choww duluu . Kbyee ♥

COLDEST | HOTTEST