DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


rindu saye tak ?
05 December 2011 | 5:42 PM | 0 comments
assalammualaikum

hai ! imy blog :) emm manyakmnde kite nak cite nehh . yela , 17 days takde internet . sian kan ? pagi tadi bangun-2 teros bukak wifi ph0ne sebab malas nak bangun lagi . haha ! bukak-2 , asal laju semacam nih . patu gi aa depan , tgk-2 tenet da ade . yey ! hahah . podaaa :D maseh pacik telekom kerana akhirnya memahami diri ini . *wekk

aritu kan , ari ape eh ? haa khamis . 01122011 kite g  tengok movie . cite ape lagi . opkos la OMBAK RINDU !



aa my komen ? best giler . saye kasi 5 bintang ! haha . sies sedey :( sgt-9 laa sdey . btw lawak p0wn ade :) haha . *da oang gelak aku gelak lak jugak . banyak gak yang lawak tapi bile sedey OMG , sume diam jea . kawan kite kat sebelah sampai nanges . feeling sihh dy nehh . kite tak laa . cool , hohoh . deeba gituuu :) yelaa . da la lagu p0wn sedih . suke sangat lagu tuu . sedap suare adira :) && romantik k0d . rugi takde bf tengok sekali . kahkah ngekk ! well tengok aa sape belakon . my aaron :) hehe . kite suke part bile dea nges . fuhh tacing . romantik gilee my aaron dengan maya :/ wife dea tak jeles kea eh ? *aku yang bukan wife dea ni pown jeles . hahah ! memahami betol laa . salute .

kite tengok cite tu pukol 12 . sebelom tu gi tengok nad , eiman , bibi maen boling . HAHA lawak ah nad maen . patu kite g aa masok tengok dengan aten tomey ! nad masok lewat siket sebab tunggu her boyfiee :) lepas abes pegy makan-2 . egt nak pegy mcD tapi penuh laa . no sit :/ patu g aa kfc . loike ! nd jumpe kak liesa . hehe . sebelom tengok movie tuu da jumpe da . kak liesa cumil sangat :) pinky ! sedondon pelak tuhh . *jeles aku . haha :)

patu jalan-3 sampai lenguh :) nd kite gi karoke tapi kite tak nyanyi laa . pendengar jea :) hee . mapu ah doang tuh . nyanyi lagu thailand , haha ! bes la jugak :) pastu mase da nabalek da , jumpe nuha . dea p0wn gi tengok ombak rindu jugak ! nd kiteoang kua pukol 4 lbeyy sebab nak naek bas pukol 5 . tapi tapi bas tade . pukol 6 ade ah . takan nak sampai uma 7 lbey kod . nd kite pown naek ah teksi :) sampai dalam 6 lbey coz naek teksi p0wn da 5 lbey .

hee banyak pulak cite . japgi kite tulis lagi eh . kbyebye :*

mak kite marah sebab kite tak makan dari pagi
*salah kea aku nak diet ? XD

COLDEST | HOTTEST