DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


b o s a n kn ?
08 December 2011 | 8:33 PM | 0 comments


hye peeps . am so boring . ergh ! bile nak skul nehh > < ahaha . *bajed . tamow skul lagi tapi tapi bosan la pulak dudok rumah . nak hangout , duet da kong . hohoh . nadnad tade lor . dea gi KL . sabtu neh baru balik . cepat la balek syg oii . i teperap kat uma jea tawu :/ bangun pagi ngadap laptop . makan , text , chating . kalau boring sangat tidow :) takde oang nak ajak i kelua kea huh ? --' baha hazirah ! imysdm ♥ bile kite na kelua . wuuhuhu :'(  kalau koang bole kelua , meh amek aku kat uma nehh . hahah :) besnyaa kalau dapat kelua ngan ampa , bole tangkap gambar :) *tu motif sebenar . kihkih

em lagi wape hari nak kua result eh ? ade aa lebih kurang 20 more days . rite ? uu takod . takod lari taget nd sebab tu kite tanak mengharap sangat . kalau dapat siket , redha jea la . redha kea pasrah ? maybe pasrah coz redha tu ikhlas . *copypaste ayat ombak rindu :) yela nak buat ape lagi , bukan rezeki :) nd paling penting jangan nanges ! hewhew bagi semangat dekat diri sendiri pelakk . tape-2 tanak pikir lagik .

kite sekarang tengah boring sangat . ade sesape nak edit blog ? tengah rajin neh . kuikui :) tanak ? tanak sudah . hohoh . sekarang en kite tengah tengok cite boys over flower :) hee . untuk menghilangkan boring . da episod 21 da . ade g 4 episod . handsome duh junpyo :) sampai masuk mimpi . hahah *taksub nye aku . cite korea kat tb yg kite suke sume da abes . my princess nd brilliant legacy :) sekarang tengok my girlfriend is a gumiho jea . best la jugak sebab woo hwan belakon . he's cute :) haa da main dah . jum !

kbye . muax :*

COLDEST | HOTTEST