DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Alamakkk Jerawat !
31 December 2011 | 9:36 PM | 0 comments

Hello scandal-2 semua . Haha . See my tajuk post , dah macam iklan Oxy dah . Wehihi . Emm malang betol . Naik jerawat kat dahi pulakk . Memula ada satu jea , patu tangan aku neh dok menggedik pi picit . Haa kan dah banyak . Hamek kau ! Wohoho . *takla banyak sangat pown . Okayy pesanan ikhlas , kalau ada pimple satu pown kat dahi , JANGAN PICIT . Its very sensitive :D Ingatt . Dan gunalah Oxy ! *iklan

Sebenarnya , tu jea yang aku nak tulis tapi disebabkan terlampau pendek so I tambah-2 lagi lah . Aku nak cakap pasai Anything that im not realy like it . Thee :D

Pertama , aku taksuka ditipu and kata-2 yang aku suka sesangat , 'Lebih baik disakiti dengan Kejujuran daripada dibahagiakan dengan Penipuan' Like it ? Yeah .
Kedua , aku cukup taksuka orang yang kata kat orang terok-2 tuh . Ye , aku pown penah kata kat orang sebab aku tak perfect . Tapi neh untuk orang yang kata kat orang terok-9 tu nd dea rasa diri dea tu baik gila lah . Kalau baik aku tak kesah . Neh yang diri tak seberapa , kata kat oang melebih . Mesti semua pernah rasa kan ? Mesti geram kan ? Tapi sabar jea lah . Orang macamtu mana boleh kata apa dah . Tak reti cermin diri sendiri . Doa jea apa yang dia kata tu balek kat dea then dea insap takbuat dah :DD
Ketiga , aku taksuka lelaki yang jalan dok menghimpit nak bagi kena badan pempuan . Padahai besar lagi jalan kat sebelah nu . Err geli k geli :/
Keempat , aku taksuka sunggoh kalau aku tengah memilih barang at kedai , ada jea nak memolow dari belakang . Kalau kedai macamtu , memang konfem-2 ah aku tak jadi beli :P Tapi jangan la sampai tak peduli pelanggan langsung . Tu tak suka jugak . Dok sengap kat sebelah sudah , bila pelanggan tanya apa-2 , jawab lah . Kan senangg :D Take note yea . Buat kat kedai koang . Baru maju :D Hihik .
Kelima , aku taksuka orang hipokrit . Oh puh-lease . Just be yourself . Hipokrit banyak cabang . First , dok puji hang comei la lawa la segak la . Belakang cakap lain . Second , ich hang neh tak baik la buat macamtu . *padahai tadak pa pown . Dea kengkadang lagi-9 teqok . Puii . Insaf lah . Third , dekat A kutok B , dekat B kutok A . Haa ini lebih kepada talam dua muka .
Keenam , aku taksuka orang yang tengah baca post aku nehh , patu kutok-2 aku . Ada ? Klau ada tu maknanya awak terasa :D Hahah . Bak kata orang , terasa ambek . Bukan aku kata , orang kata . Okayy ? Aci dakk ? HAhah . Tapaya nak kutok sangat lah yea . Aku tak maksud kan sesapa pown . Mention pown tidak . This is my blog . MY !

Haha , nampaknya keadaan diatas sangat tegang . Muahaha . Chill beb . Klah , cuma tu jea nak kongsi :D Renung-2 kan lah dan selamat beramal . Kbye handsome , pretty :D Muah :*

COLDEST | HOTTEST