DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


mix feeling :) he . .
09 April 2011 | 1:14 AM | 0 comments
hey . da puk0l 12 lbey . im n0t sleepy yet . engat nak tido awal malam ni . emm malas ea . bawu abes tengok maharaja lawak tadi :) malam ni d0ang cam tak banyak idea jea . yang best p0wn JAMBU & SEPAH ♥ loike .

d0yaii . es0k da balek 0stel . hurmm :( malass (!) nak teng0k AF . uaaaa :( s0b s0b . ulangan yang minggu lepas p0wn tak dapat teng0k lagi . best tak eh ? emm petang tadi kite gi lata celak ngan family . bess . lame tak gi mandi mandi ni . sejukkk . h0ho :) bule lepas b0ink yang teramat tahap tak engat da ni . huh . henset ni bawak je ke hulu ke hilir tapi tak text sape sape p0wn . k0l p0wn tunggu 0ang je k0l . huu . i miss my dear :( h0w could you . lantak lah .

haa . k0ang pena bace tak buku armagedon 2012 . buku ni best . dea cite sal hari sebelom akhirat . agak terperinci cite nye . allahualam bet0l atau tidak . tapi sumber yang b0leh dipercayai . bes sangat . ketebalan dea macam n0vel cinte . kite dapat tawu sal buku ni p0wn mase usrah ari rabu aritu . es0k kite cite ringkasan buku ni ye :) ek0d cite akak yang cite tuu la . kite tak bace lagi buku tu . but my mummy janji nak beli nanti . yey :)

k la . nak gi sambung buat slide BBM untuk minggu sains . daa .

everything will be okay in the end , .
if it's not okay ,
it's not the end .

COLDEST | HOTTEST