DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


armagedon 2012
09 April 2011 | 5:22 PM | 0 comments
gud evening t0 all readers .
huhh . da lambat da ni . da puk0l 4.30 da . beg nak balek p0wn tak pack lagi . hii :) tadi edit edit ph0to jap . well . hOby . hehe .

uke . we start n0w . haha . cam nak cite satu buku . cite ringkasan je yee . berdasarkan akak biah kite cite la pade tahun bile pukol berape tuu kite tak tahu . tapi dajal akan turun ke bumi ni . dea ni bukan jin ke setan ke tapi jus manusia biase yg ade kelebihan . memang susa nak lari dari fitnah dajjal sebab kalau dea macam manusia biase bule laa . ni dea ade banyak kelebihan contoh dea boleh turunkan hujan . boleh hidupkan mak ayah kite yang dah mati . mesti plek kan ? care dea , dea kl0nkan mak ayah kite . f0m 5 belaja laa pasal kl0n ni . kite tak tahu sangat . yang kite tahu , dea amek DNA mak ayah kite lepastu letak dalam rahim sape sape untuk lahirkan balek mak ayah kite . paham ? haa macam tu laa . tapi tuu bukan mak ayah kite p0wn . emm orang yang cukup beriman je boleh lari dari fitnah dajal . kalau bace ni mesti kate 'aku bole k0d' kn ? sebab kite p0wn macam tu . he . susaa . iman macam saidina abu bakar p0wn bel0m tentu b0le lari dari fitnah dajal . hurmm . islam memang terok sangat time tuu .
pastu pade 15 ramadhan , terjadinye hentaman meteor besar dekat bumi kite . hentaman tuu kuat sangat sampai seluruh dunia bole dengar . yang tengah tido p0wn terbangun . betapa kuatnya . && mete0r tuu pulak akan mengeluarkan asap tebal yang banyak sangat . asap tu merebak ke seluruh bumi . kite kene tut0p pintu . tingkap & lubang lubang yang ade . pastu selimut diri kite , tut0p telinga & sujud kepade Allah SWT . kalau 0rang islam terkene asap tuu , dea jus akan selsema jea sebab orang islam berpuasa && kalau orang non muslim yang kene plak , mate doang akan buta . why ? sebab d0ang tak puase . s0 kalau ade 0ang islam yang tak puase jugak tuu taktaw laa . haa yang penting , bile asap tuu kene dekat dajal tu plak , dahi dea akan tertulis KAFIR . jadi kite tawu laa yang dea tu kafir . pastu nabi isa turun waktu asap memenuhi bumi dan membunuh dajal . alhamdulillah . tapi asap tu akan terus memenuhi bumi selama 40 hari . 40 hari tuu bukan nye macam sekarang ni tapi bersamaan dengan setahun 2 bulan 2 minggu . lame kan ?
lepas dajal da takde , kua pulak yakjud makjud . yakjud makjud ni ape pade pandangan k0ang ? yakjud s0ang makjud s0ang ? macam dajal ? n0 nO no . yakjud tuu satu bangse && makjud tu p0wn satu bangse . d0ang ramaiiiii . yakjud tu gem0k , rendah & mate sepet . makjud pulak macam biase tapi berambut perang .....

0k la . kite sambung minggu depan k . im s0ry . da lewat da laa . mau pulang ke h0stel . daa :)

assalamualaikum :)

COLDEST | HOTTEST