DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


c0baan .
16 March 2011 | 1:19 PM | 0 comments
hey all :(
sdeyh ea . ade 0ang c0py fb kite . ape m0tif dea un kite tataw laa . ade jugak 0ang cam tu en . skang fb kite da DEACTIVATE ! kite malas na pikir da . lantak kau la nak wtpe bad0l . kau bukannye aku p0wn :P

paham tak c0py fb 2 camne ? cmny . dea wt fb name deeba kyn , dea c0py sume gamba kite . senang cite dea wt fb yg SAME ea . lawaknye , ade 0ang tulis at wall dea , 'nape wt fb bawu?' dea kate 'sja jaa' OMG ! ta malunyeee mengaku jadi 0ang laen . ape dea dapat un kite tataw la . skang kite na gtaw besar besar at blog kite ...

KITE DA TAKDE FB ! FB DEEBA KYN 2 BUKAN KITE . HARAP MAKLUM :)

ta0n ny kite ade banyak pr0b . hukhuk . tensi0n . da la na pmr . insyaallah kite b0le wt k0d . tp sape yg kacaw kacaw kite tuu , selagi dea ta mntak maaf , kite takkan redha sampai mati . ek0d kau la . janji kau bahagia . aku d0a kau dapat hidayah k :) 2 p0wn kalau Allah nak bagi kat kau laa . kau nape eh ? DENGKI ? TA PUAS ATY ? aq mintak maaf banyak banyak kalau aku kacau hid0p kau k . biase laa 0ang melayu . pantang teng0k 0ang  laen bahagia . ade jea na dengki dengki . kau mesti bace bl0g aku punye . kan ? kau kan 'peminat' aku . haha . na bace banyak kali un tape .

k la . sampai situ jee . na abeskan 0mwork :) papai .


buat baik akan dibalas baik . kalau buat jahat ? dibalas buruk laa . renung renungkan dan selamat beramal :)

COLDEST | HOTTEST