DeebaLifeIsAStory
FOLLOW | DASHBOARD

About Cupcakes Entries


Pasey aq !
16 December 2010 | 11:18 PM | 4 comments
HAI !
Haha . first time uat bl0g meyh . susa glerr . egt senangg jea . huh ! jen0oh . padan muka aq . HAHA ! apeape p0wn tania t0k aku bab siap gak akhernye . welcum to da BLOG fer me !

Intr0 dlu , name aku adibah syakinah . 0ang pgey deeba jea . em skangg t0n 2010 s0 aku bawu f0rm 2 ! mude lagii . hihi . ta0n depan da pmr . huhhh ~ ta sangg0p laa . tapi tape . i will d0 ma best . aku stay at kedah . anak jati kedah 0o . hoh0 . bangga kunun . ala cam da pa laa sangatt . tapi aku tetap bgga . KEDAH DA MAJU ! (walaupun aku tinggal at baling yang tak wopa nak maju nii btw luv u BALING!) sebab takde jam . hee :) aku da lame stay at baling nii tp nggak bisa cakap baling lorr coz my mom and dad anak jati perakk . ngee . teman p0wn cakap peqak lee . haha . na cite pe gi eh . haaa . my family plakk . (cam karangan 'biodata saya' jea budak nih) lantak lah ! haha . aku dari 4 beradek . ada dua br0 . bes02 da . bole nikah da p0wn huhu :) ta0n nyh 18 nan 16 da depa . aku yang ke 3 . patu adek laki jah 5 . haha . aq s0ang pempuan do . s0 k . ta b0ink un . bess pea . huhu ~ k la . tatawu na cakap pa dea . b0bye . ^^




life is like an ice cream enjoy it before it melts ..


| HOTTEST